Czy reklama w warszawskim metrze się opłaca?

Metro Warszawa to dla większości osób szybki i efektywny środek transportu, który ułatwia poruszanie się po całym mieście w stosunkowo krótkim czasie. Specjaliści zajmujący się profesjonalną reklamą wiedzą jednak, że to idealne miejsce na różnego rodzaju powierzchnie i nośniki eksponujące wiele treści reklamowych i informacyjnych. Reklama w warszawskim metrze przede wszystkim gwarantuje ogromny zasięg – zapewnia dotarcie do dużej liczby odbiorców, którzy mogą mieć dłuższy kontakt z eksponowaną reklamą. Oglądanie treści reklamowych w wagonach oraz na korytarzach i peronach metra może statystycznie trwać dłużej, niż ma to miejsce w wypadku innych form reklamy zewnętrznej. Warto pomyśleć choćby o tym, że pasażerowie średnio oczekują 3 minuty na przyjazd metra oraz poruszają się nim przez 15 minut. To jednak nie wszystko. Podróżni przebywają nie tylko na peronach lub w wagonach. Codziennie tysiące osób poruszają się przejściami podziemnymi, zmierzając do pracy, szkoły, na uczelnię lub na zakupy. Tu sprawdzają się nośniki reklamowe typu Metroboard, które znajdują się w miejscach często uczęszczanych przez podróżnych, a ich usytuowanie pozwala na dobre zapoznanie się z treściami promocyjnymi. Z atrakcyjności metra do celów reklamowych zdają sobie sprawę firmy działające w wielu branżach, których produkty lub usługi są skierowane do szerokich grup potencjalnych odbiorców. Często zatem decydują się oni na jeszcze bardziej atrakcyjne nośniki, jakimi są podświetlane ramki reklamowe, METRO CITYLIGHTY, które przyciągają wzrok podróżnych za dnia, wieczorem i w nocy. Ich dodatkową zaletą jest prezentowanie trzech następujących po sobie reklam. Sprawia to, że nawet obserwujący przez dłuższą chwilę dany nośnik reklamowy pasażer szybko się nie znudzi.

Reklama w metrze dopasowana do indywidualnego budżetu Środek transportu, jakim jest metro Warszawa pozwala na zamieszczanie treści promocyjnych zarówno przez małe firmy, jak i przedsiębiorstwa dysponujące większym budżetem. Taką możliwość daje szeroka i różnorodna oferta form reklamy. Firmy decydujące się na promowanie swojej marki w metrze często decydują się także na połączenie takiej reklamy z innymi typami promocji – na ulicy, w mediach lub w Internecie. Zwiększa to skuteczność całej kampanii reklamowej i wpływa na wzrost zainteresowania potencjalnych klientów, którzy mogą zapamiętać logo, ciekawe elementy graficzne lub atrakcyjne hasła reklamowe. Odwiedzenie strony https://www.znajdzreklame.pl pozwala na zamówienie reklamy w warszawskim metrze mogącej przynieść wymierne korzyści.

Admin