Co zrobić żeby zainteresować klienta naszym stoiskiem?

Targi umożliwiają dotarcie do pokaźnego grona ludzi, jest to też sposób na samą promocję i reklamę działalności. Duża konkurencyjność świadczenia podobnych usług sprawia jednak, że nie wystarczy jedynie zjawić się na targach, stanąć przy stoisku, czekając aż sami zjawią się klienci gotowi zakupić nasz towar. Żeby zainteresować potencjalnego konsumenta produktem, należy go najpierw przyciągnąć.

Jak zainteresować klienta naszym stoiskiem?

Wszystko zależy od naszej kreatywności oraz od ilości pieniędzy, które możemy przeznaczyć na promocję stoiska. Oto kilka sprawdzonych (tańszych i bardziej kosztownych) pomysłów, które na pewno przyciągną do naszego stoiska klientów.

  1. Zacznijmy od samego wyglądu stoiska. Intrygująca szata zewnętrzna na pewno nie tylko przyciągnie wzrok, co również samych zainteresowanych. Postawmy na ozdoby, dodatki, darmowe upominki dla odwiedzających, banery, katalogi. Różnorakie darmowe gadżety (długopisy, torebki, foldery) rozdawane na stoisku, to niedroga, ale za to bardzo efektowna promocja naszej firmy.
  2. Degustacja to świetna możliwość promocji. Klienci poza tym, że mogą poznać smak danego produktu, to przy okazji mają możliwość poszerzenia o nim wiedzy.
  3. Pokazy i występy nigdy nie spotkają się z obojętnością. Możemy zorganizować występ na stoisku albo na przygotowanej do tego scenie. Pokaz mody pozwoli zorientować się nie tylko w panujących trendach, lecz również zobrazuje wygląd rzeczy na modelkach. A występy taneczne zachwycą i przykują wzrok na dłużej.
  4. Konkursy, loterie czy rabaty na produkty zawsze przyciągają tłumy.
  5. Nie strońmy od udziału w przeróżnych bankietach, szkoleniach i imprezach, które zazwyczaj towarzyszą targom.
  6. Sponsoring konkretnego wydarzenia pozwoli nam trafić do wielu osób. Nasze logo znajdzie się nie tylko na plakatach, lecz również w katalogach targowych.
  7. Bierzmy udział w konferencjach. Organizatorzy zapewniają specjalną salę, którą bez trudu można zarezerwować wcześniej.
  8. Chętnie odwiedzane stoiska targowe to te, które zapraszają specjalnych gości: interesujących ludzi z danej branży bądź osoby szerzej znane. To fantastyczna okazja do zapoznania się z kimś, kogo kojarzymy jedynie z telewizji, do rozmowy oraz do poznania ciekawostek bezpośrednio związanych z ofertą firmy.
  9. Intrygujące zaprezentowanie naszego towaru na pewno przyciągnie wiele osób. Dobrze jest pokazać na żywo, jak działają sprzedawane przez nas sprzęty.
  10. Możemy przedstawić naszą ofertę mniej szablonowo, w formie filmu.

Admin